Hofparken
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Andere gasten vroegen ook:

Vragen over uw boeking

Zijn er kosten aan het annuleren van een boeking verbonden?

  • Bij annulering meer dan drie (3) maanden voor de ingangsdatum: 15% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten).
  • Bij annulering binnen drie (3) tot twee (2) maanden voor de ingangsdatum: 50% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten).
  • Bij annulering binnen twee (2) tot één (1) maand voor de ingangsdatum: 75% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten).
  • Bij annulering binnen één (1) maand voor de ingangsdatum: 90% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten).
  • Bij annulering binnen 14 dagen voor de ingangsdatum: 100% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten).

Hoe oud moet je zijn om een boeking te mogen maken bij Hofparken?

De hoofdboeker van de reis moet minimaal 21 jaar oud zijn op het moment van boeken. Hofparken neemt enkel boekingen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Boekingen waarbij de boeker jonger is dan 21 jaar worden niet als geldig beschouwd. De hoofdboeker is ook aansprakelijk voor alle medereizigers die in de boeking zijn opgenomen. De correspondentie van de boeking zal in zijn geheel verlopen via de hoofdboeker.

Hoe weet ik zeker dat mijn boeking is geregistreerd?

We sturen een boekingsbevestiging naar je e-mailadres. Je kunt daarin de gegevens van je reservering bekijken.

Wat is het beleid van Hofparken bij groepsvakanties van jongeren?

Groepen jongeren, waaronder wordt verstaan een groep van minimaal vier personen, hoofdzakelijk jonger dan 21 jaar en zonder begeleiding van ouder of voogd, worden niet toegelaten op Hofparken. Hofparken behoudt zich het recht voor groepen die voldoen aan genoemde omschrijving te weigeren. Om problemen bij aankomst te vermijden adviseren wij je om vóór het maken van jouw definitieve boeking bij vragen of twijfel contact met onze receptie op te nemen.

Kan ik mijn gekozen vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?

Als je wijzigingen wil aanbrengen in een boeking die al is geplaatst, is Hofparken niet verplicht deze wijzigingen door te voeren. Hofparken bepaalt zelf of en in hoeverre wijzigingsverzoeken worden gehonoreerd. Neem voor de mogelijkheden van het wijzigen van een boeking contact op met de receptie.

Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

Voor alle reserveringen geldt dat 25% van de huurprijs (inclusief bijkomende kosten) binnen 14 dagen na ontvangst van de opdrachtbevestiging dient te zijn bijgeschreven op het opgegeven bankrekeningnummer van Hofparken.

De resterende 75% dient uiterlijk een maand voor aankomst te zijn bijgeschreven op het opgegeven bankrekeningnummer van Hofparken.

Bij reserveringen binnen één maand voor aankomst dient de gehele huurprijs (inclusief bijkomende kosten) binnen zeven (7) dagen na ontvangst van de opdrachtbevestiging te zijn voldaan, maar uiterlijk voor aanvang van het verblijf.

Hoe kan ik boeken voor personen met een beperking?

Ja dit kan! Wij hebben een Amalia rolstoelvriendelijk in de verhuur die helemaal is afgestemd op de behoeftes van iemand in een rolstoel. Deze woning is geschikt voor 2 personen. Deze is te boeken via de zoek en boek of als u rechts boven op “Direct boeken” klikt.

 

Veelgestelde vragen over aankomst

Hoe en wanneer krijg ik de sleutel van mijn verblijf?

Je ontvangt de sleutel van de accommodatie bij het inchecken bij de receptie van Hofparken.

Zijn er aankomst en vertrekdagen?

Voor onze accommodaties geldt dat je elke dag van de week kan aankomen en vertrekken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Vanaf 15:00 ben je van harte welkom om in te checken. Dit kan tot 18:00 uur.

Is het mogelijk om later in te checken?

Het is mogelijk om in overleg later in te checken. Neem hiervoor contact op met de receptie.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Wij verzoeken je vriendelijk om voor 11:00 je vakantiewoning te verlaten en de sleutels in te leveren bij de receptie.

Is het mogelijk om later uit te checken?

Wij bieden je de mogelijkheid om een late check-out bij te boeken tot 13:00 voor €20 extra. Voeg late check-out toe bij je boeking op de website of geef het door aan de receptie tijdens je verblijf. Bedenk je je toch op het laatste moment? Je kan het nog doorgeven op de ochtend van vertrek. Neem contact op met de receptie en zij zorgen ervoor dat je later je vakantiewoning kan verlaten.

Waar kan ik mijn auto parkeren op het park?

Parkeren is bij de Amalia 4 of -6 mogelijk bij je vakantievilla. Hier is ruimte voor één auto. Als je met meerdere auto’s komt, dan is links van de receptie een ruime parkeergelegenheid, inclusief oplaadpunten voor elektrische auto’s. Parkeren bij de hotelstudio’s kan op het bijgelegen parkeerterrein tegenover de receptie. Bij de Amalia Familia zit een privé parkeerterrein, met ruimte voor acht auto’s. Op deze parkeergelegenheid vind je ook één oplaadpunt voor elektrische auto’s.

 

Vragen over uw verblijf

Is er gratis Wi-Fi beschikbaar?

Het gebruik van Wi-Fi is gratis in al onze vakantiewoningen. Alle vakantiewoningen zijn voorzien van een eigen Wi-Fi netwerk. De inlogcodes zijn te vinden op het kaartje op tafel in de vakantiewoning.

Is roken toegestaan?

Al onze vakantiewoningen zijn rookvrij. Roken mag uitsluitend buiten.

IK wil graag bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf, kan dat?

Familie en vrienden zijn van harte welkom tijdens je verblijf. Zij dienen zich bij aankomst te melden bij de receptie. Bezoekers kunnen hun auto kwijt op de algemene parkeerplaats. Blijven je gasten overnachten? Dan wordt er toeristenbelasting in rekening gebracht en een toeslag voor extra bedlinnen en handdoeken.

Wanneer wordt mijn accommodatie schoongemaakt?

Als je in de hotelstudio verblijft, wordt je kamer dagelijks schoongemaakt. Verblijf je in een van onze andere vakantiewoningen? Deze wordt schoongemaakt na vertrek. In het verblijf vind je een schoonmaakset met een bezem en stoffer en blik. Als je zelf tussendoor wil stofzuigen kan je dit aangeven bij de receptie.

Kan ik mijn elektrische auto opladen op het park?

De algemene parkeerplaats is voorzien van meerdere oplaadpunten voor elektrische auto’s.

Kan ik mijn elektrische fiets opladen op het park?

Het is mogelijk om elektrische fiets(en) op te laden. Dit kan vanuit de berging bij je accommodatie.

Kan ik mijn eigen fiets meenemen naar het park?

Neem vooral je eigen fiets mee op vakantie! In de berging van de vakantievilla is genoeg ruimte om meerdere fietsen veilig te stallen. Wil je fietsen huren? Neem dan van tevoren contact op met de receptie.

Mag ik een huisdier meenemen?

Honden zijn toegestaan op Hofparken in geselecteerde vakantiewoningen. Bij het maken van de reservering kan je aangeven dat je hond(en) meeneemt. Je mag maximaal twee honden meenemen. Per hond wordt er een toeslag van €9,50 per nacht in rekening gebracht, in verband met extra schoonmaakwerk.

Honden mogen niet zonder begeleiding op het park verblijven, dienen altijd aangelijnd te zijn en mogen niet in de vijvers zwemmen. De uitwerpselen van de huisdieren dienen te worden opgeruimd. Hofparken behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen huisdieren op het park te weigeren.

Is er een parkwinkel?

Handig om rekening mee te houden; wij hebben nog geen parkwinkel. Wel bieden wij een klein voedsel- en drankassortiment te koop aan bij de receptie. Daarnaast is het mogelijk om dagelijks ontbijt bij boeken bij Restaurant 1897 van 09:00 tot 11:00. Restaurant1897 is geopend van donderdag t/m zondag van 11:00 tot 18:00.

Wat zijn de parkregels?

Om het verblijf voor alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken, dienen gasten zich aan de gedragsregels houden die worden vermeld in het parkreglement. Je kunt het parkreglement vinden op onze website.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een klacht heb tijdens mijn verblijf bij Hofparken?

Heb je een klacht? Dan lossen wij dit graag samen met jou op. Ervaar je iets tijdens je verblijf, aarzel dan niet om gelijk contact op te nemen met de receptie. Wij zoeken dan direct samen naar een passende oplossing.

Met wie kan ik contact opnemen als ik na mijn verblijf een klacht over Hofparken wil indienen?

Wil je na je verblijf ergens op terugkomen? Bel dan gerust naar de receptie of stuur een e-mail naar wiltershaar@hofparken.nl. Wij horen graag je feedback zodat we ons park kunnen blijven verbeteren!

Ik ben iets vergeten in mijn vakantieverblijf?

Neem hiervoor contact op met onze receptie.

Ik ben mijn sleutel verloren, wat moet ik nu doen?

Bij verlies of diefstal van de sleutel(s) verzoeken wij je onmiddellijk de receptie op de hoogte te brengen. Indien dit na sluitingstijd van de receptie gebeurt, graag contact opnemen via 06 570 329 79.